参商

Fade Away - Susanne Sundfør

有點懷念 從前在雜誌上發現的 電吉他經典  題兒真令人感傷..


存档灵魂:

Fade away
渐渐消逝

 

【歌词】

 

[Verse 1]
This is the sound of your heart
The sound of your heart, it sounds lonely
I think we're drifting apart
We're drifting apart, ever so slowly
这声音来自你内心深处
你内心的悸动,跳动孤独
我想我们正渐行渐远
我们在渐行渐远,非常缓慢

[Chorus]
Fade away
Fade away, my love
Fade away
Til' you're out of sight
Out of sight
渐渐消逝
消逝,我爱
渐渐消逝
直到你消逝视野外
消逝在地平线

[Verse 2]
This is the sound of my heart
The sound of my heart, it sounds of me
It feels like I'm falling apart
I'm falling apart, ever so slowly
这声音发自我内心深处
我内心的悸动,自我心声
感觉我在分崩离析
我在崩溃,非常缓慢

[Chorus 2]
(I've got to)
Fade away
Fade away, my love
(I've got to)
Fade away
Til I'm out of sight
Out of sight
(我要)
渐渐消失
消失,我爱
(我要)
渐渐消失
直到我消失视野外
消失在地平线

[Bridge 1]
This is the kind of love that never goes out of style
Cause baby I know that you'll always be waiting
And I'll always want to come back
这是一种爱,不会时过境迁
因为宝贝,我知道你永远在等待
而我总是想回返

[Instrumental Interlude]

[Bridge 2]
This is the kind of love that never goes out of style
Cause baby I know that I'll always be waiting
And you'll always want to come back
这是一种爱,不会时过境迁
因为宝贝,我知道我永远在等待
而你总是想折返

[Chorus 3]
Oh let us fade away
Fade away, my love
(We're gonna)
Fade away
Til we're out of sight
Out of sight
哦,让我们消逝
消逝,我爱
(我们要)
渐渐消逝
直到我们消逝视野外
消逝在地平线

评论

热度(9)